PERMULAAN KISAH HIDUPKU

assalamualaikum. hi semua. tujuan saya wujudkan blog ini hanya untuk bercerita tentang apa yang saya setiap hari. tetapi lebih kepada kisah-kisah perjalanan hidup saya.
saya adalah pelajar jurusan perniagaan semester 4 di sebuah universiti awam di malaysia. kisah kehidupan saya yang sentiasa bertukar-tukar emosi setiap hari bermula pada semester 3. sepanjang 3 sem saya belajar, belum ada seorang lelaki pun yang berjaya membuatkan saya lupa pada crush saya yang dah hampir 4 tahun saya suka. ramai kata saya ni bodoh sebab saya masih menunggu si dia sedangkan dia tak pernah endahkan saya. hmmmm. what can i say, it's about heart no one can predict i think.
nak di jadikan, pada pertengahan sem 3, saya mula rapat dengan beberapa orang lelaki yang sekelas dengan saya. pada mula, saya masih tidak ada apa-apa perasaan terhadap dia ( saya gelarkan A lah ye). tetapi hampir hujung sem 3, Allah buat hati saya terdetik nak kenal dia lebih lanjut, tapi masa tu saya still lagi sayang dekat si dia. starting from that, we become friend and we spend our time together which means dia banyak berborak dengan saya, kadang kala kami balik sama-sama.
then, kami cuti semester, so saya rasa yang saya takdelah betul-betul suka dia. lastly, bila dah masuk semester baru, perasaan saya terhadap dia makin kuat..

YA ALLAH, ADAKAH PERTEMUAN INI ADALAH JAWAPAN UNTUK DOAKU SELAMA INI

ini saja untuk  hari ini.. insyaallah kalau dipanjangkan umur, saya akan sambung lagi kisah hidup say :-)

Comments